از چپ به راست
۹۲٪ از بازاریابان می‌گویند رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارشان مهم است
۹۰٪ از بازاریابان می‌گویند تلاش‌های صورت گرفته در رسانه‌های اجتماعی کسب‌وکارشان را بیشتر در معرض دید قرار داده است.
بیش از نیمی از بازاریابان که حداقل بیش از دو سال در شبکه‌های اجتماعی فعال بودند گزارش دادند که این مسئله منجر به بهبود فروششان شده


1.مقرون‌به‌صرفه است

شما می‌توانید هرچقدر که بخواهید در شبکه‌های اجتماعی پست بگذارید و برایتان مجانی درمی‌آید. گزینه‌ای معقول در ترکیب با دیگر گزینه‌های بازاریابی است که نهایتاً به یک استراتژی جامع بازاریابی ختم می‌شود.

2. به برندتان اعتبار می‌دهد

کاربران می‌دانند وقتی تبلیغاتی می‌بینند یعنی یک نفر می‌خواهد به آنها چیزی بفروشد. برند تا می‌توانند از طریق آپدیت‌های مجانی برند خود را به دیگران بشناسانند و تعریفی از سازمان خود ارائه دهند

3. مکمل تبلیغات است

پژوهش تا نشان می‌دهد ۸۱٪ از مشتریان پیش از خرید در مورد محصول در اینترنت جستجو می‌کنند. هنگامی‌که برنامه تبلیغاتی خود را عملی می‌کنید صفحه‌تان را با محتویات جذاب و باکیفیت به‌روزرسانی کنید.

4. خلاقیت شمارا نمایان می‌کند

رسانه‌های اجتماعی قالبی جذاب برای کشف خلاقیت برند شما هستند و صدای برندتان را به همه می‌رسانند.

5. رسانه محلی برای اهمیت به مشتری است
• ۶۳٪ از کاربران انتظار دارند خدمات مربوط به مشتری را از طریق رسانه‌های اجتماعی دریافت کنند
• ۹۰٪از کاربران مستقیم از طریق رسانه‌های جمعی با برند شما تماس می‌گیرند
• بیش از یک‌سوم مردم به رسانه‌های جمعی روی می‌آورند تا نگرانی‌های خود را درباره خدمات مشتری منتقل کنند
با پست کردن حداقل یک به‌روزرسانی در هفته به مشتری خود نشان می‌دهید فعال هستید احتمالاً نیازهای آن تا را می‌توانید برآورده کنید

6. ارتباط‌گیری آسان‌تر می‌شود

کاربران از طریق به‌روزرسانی‌های منظم از فعالیت‌های شرکتتان آگاه می‌شوند. وقتی فالورهایتان با شما تعامل می‌کنند مخاطبان آنان درمی‌یابند که ایشان از برند شما حمایت می‌کنند. با گذر زمان شما به جامعه‌ای دست می‌یابید که هیچ برنامه تبلیغاتی نمی‌تواند آن را ایجاد کند.

7. به بهبود موتور جستجو کمک می‌کند

به‌روزرسانی منظم پروفایلتان می‌تواند به نشان دادن برندتان درنتیجه جستجوهای مرتبط با فعالیتتان کمک کند.

 

8007

مطالعه این مطلب را به دوستان خود هدیه دهید (لینک کوتاه): rmcg.ir/8007