مدیریت تغییر(change managment) شامل تمامی کارهایی می شود که باهدف تغییر رفتار افراد و سازمان صورت می گیرد. یکی از عناصر ضروری مدیرت تغییر به کار گذاشتن عناصر ضروری باهدف تثبیت تغییر است. هرچند که نخستین گام همیشه سختترین قدم است، و آن چیزی جز درک نیاز به تغییر نیست.
اینفوگراف پیش رو 30 شیوه کلیدی رسیدن به مدیریت موفق تغییر را در پیش چشمان شما قرار میدهد. از این عناوین میتوان به:
۱. داشتن دیدگاه و هدفی شفاف .
۲. نگاه بهتمامی زوایای تغییر.
۳. تیم تان را متقاعد کنید که تغییر ضروری است.
۴. دستیابی به بهبود سریع بهمنظور دادن انگیزه.
۵. تمامی ریسکهای احتمالی را پیش از آغاز تخمین زنید.
مطالعه این مطلب را به دوستان خود هدیه دهید (لینک کوتاه): rmcg.ir/8004