انگیزه مدیران: شخصیت مدیران شما تصمیمات تجاریتان را شکل میدهد، درک شیوهی تفکر تیم کاری تان به برنامهریزی منتهی میشود.
چه چیزی ارائه میدهید: درگیر گردن مشتریان، دید عمیقی نسبت به تصمیمات خرید و وفاداری آنها به شما میدهد.
سود و افراد: تمرکز صرف بر روی سوددهی نیروی کار شمارا منحرف ورشدتان را محدود میکند.
اهداف کوتاهمدت: جریان نقدینگی نکته کلیدی است و تعهد به رشد در درازمدت مستلزم بنیانگذاری محکم است.
استراتژی تجاری: هنگامیکه بفهمید میخواهید چه چیزی را ارائه دهید، آنگاه میتوانید استراتژی موفقی بسازید.
اهداف رهبر تجاری: رهبران شرکت میتوانند به شرکت فرم دهند، درک مفهموم رهبری به شکلدهی آنچه میتوان انجام دادن منجر میشود.
شناسایی بازار: بدانید به چه کسی خدمت میکنید تا استراتژی خود را با دقت طراحی کنید.
فرهنگسازی: ایجاد فرهنگ حمایتی تضمین میکند که تیمهای گستردهتر شما از دید تجاریتان پشتیبانی کنند.
موازین اخلاقی: مشتریان بیشتر درگیر عملگرایی و اصول شما میشوند.
دیدگاه درازمدت: اکثر کسبوکارها دور نمای بلندمدت خود را اوضاع جهان تنظیم میکنند.
مطالعه این مطلب را به دوستان خود هدیه دهید (لینک کوتاه): rmcg.ir/2006