گروه مشاوران مدیریت ره بین به منظور خدمت رسانی به کسب و کارهای مختلف با اندازه های متفاوت، به روش های زیر به ارائه خدمات مشاوره مدیریت می پردازد:

ساعتی:
این روش برای کسب و کارهای کوچک و به منظور رفع مشکلات مقطعی و نیز دریافت راهنمایی های موردی توصیه می شود. در این روش عمق راهکارها و راهنمایی های مشاور محدود به جلسه مشاوره و اطلاعات مطرح شده در آن است.

مشاوره موضوع محور:
در این روش تیم مشاوران ره بین بر یک موضوع خاص از سازمان تمرکز کرده و بررسی ابعاد مختلف آن به ارائه راهکار می پردازد. در روش مشاوره موضوع محور تیم مشاوران ره بین طی برگزاری جلسات مشاوره متعدد با مدیران و پرسنل سازمان و انجام تحقیقات مختلف به صورت کاملا ریشه ای به موضوع مد نظر سازمان پرداخته و راهکارهای لازم را در قالب گزارش های دوره ای و جامع به سازمان ارائه می دهند. 

برنامه جامع مشاوره:
مشاوران ره بین در قالب برنامه جامع مشاوره به صورت شانه به شانه در مواجهه با مسائل مختلف در کنار سازمان قرار داشته و به عنوان بخشی از سازمان به موضوعات مورد نظر مدیران می پردازند. در این روش تمام مسائل سازمان به صورت یکپارچه مورد توجه قرار می گیرد و تیم مشاور به صورت جامع و با دیدی کل نگر راهکارهای مورد نیاز را در ابعاد مختلف سازمان ارائه می دهد. 
مزیت این روش ارائه راهکارها با در نظر گرفتن تاثیرات متقابل بخش های مختلف سازمان بر هم می باشد که این موضوع، دقت و اثربخشی راهکارها  را در پی دارد.
این روش به صورت بلند مدت (حداقل یک سال) قابل ارائه است.

خدمات ره بین در بخش های مختلف سازمان

 ساختار سازمان

  • بررسی و عارضه یابی ساختار سازمانی
  • بررسی و عارضه یابی فرهنگ و رفتار سازمانی 
  • بررسی و عارضه یابی نظام ارزیابی عملکرد و پاداش
  • بررسی و عارضه یابی نحوه ارتباط میان واحدهای مختلف سازمان
  • مطالعه سازمان و عارضه یابی
  • بررسی، عارضه یابی و بهبود فرایندهای داخلی
  • بررسی و عاضه یابی ارتباطات سازمانی
  • بررسی و بازطراحی ساختار سازمان

 

منابع انسانی

  • طراحي و اجراي سيستم هاي مديريت و برنامه‌ريزي منابع انساني 
  • انجام مطالعات روانشناسی سازمانی
  • طراحی و اجرای نظام ارزیابی عملکرد و پاداش
  • تعیین مسیر شغلی افراد در سازمان
  • برنامه‌ریزی و تعیین روند ارتقاء شغلی در سازمان
  • تجزیه و تحلیل موقعیت‌های شغلی موجود در سازمان
  • تعیین آموزش‌ها و مهارت‌های لازم جهت ارتقاء شغلی افراد در سازمان‌ها
  • طراحی و اجرای برنامه های آموزشی عمومی و تخصصی کارکنان و مدیران
  • بررسی و شناسایی مسائل و مشکلات کارکنان در ارتباط با سازمان و بخش کاری آنان 
  • شناخت کیفیت زندگی کاری کارکنان
  • شناسایی میزان رضایت شغلی کارکنان
  • شناسایی میزان تعهد و وفاداری کارکنان نسبت به سازمان

 

توسعه هویت دیجیتال سازمان

  • طراحی و توسعه وب سایت، موبایل وب و موبایل اپلیکیشن
  • سئو و توسعه سایت
  • طراحی و اجرای برنامه های بازاریابی دیجیتال (بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه های مجازی، بازاریابی بنری دیجیتال و...)
  • طراحی و اجرای رویدادهای مجازی
  • شناسایی رسانه های اثربخش جهت تبلیغات دیجیتال
  • تدوین استراتژی محتوا و برنامه ریزی حضور موثر در شبکه های مجازی
  • طراحی و راه اندازی رسانه های اختصاصی دیجیتال
  • طراحی و اجرای کمپین های تبلیغات دیجیتال
  • برنامه‌ریزی و خرید رسانه تبلیغاتی دیجیتال
  • تحلیل اطلاعات و داده‌های مورد نیاز بر اساس وب
  • برنامه‌ریزی و مشاوره فروش خدمات و کالا در فروشگاههای اینترنتی
  • رپورتاژ آگهی در حوزه مطبوعات و خبرگزاری ها و سایت های اینترنتی

 مدیریت استراتژیک

  • استقرار نظام مدیریت استراتژیک در سازمان
  • انجام مطالعات استراتژیک سازمان
  • تدوین، اجرا و ارزیابی برنامه استراتژیک
  • تحلیل صنعت
  • تحلیل داخلی سازمان

 

بازاریابی و فروش

  • ساختاردهی و جذب و راه اندازی بخش بازاریابی و فروش
  • بررسی و تحلیل جامع بازار
  • تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی
  • راه اندازی و توسعه بخش بازاریابی و فروش شرکت ها
  • بررسی و تحلیل رفتار مشتریان
  • تدوین برنامه بازاریابی استراتژیک
  • طراحی و اجرای پروژه های ورود به بازار
  • راه اندازی و توسعه سیستم توزیع و پخش مویرگی کالا
  • طراحی و اجرای پروژه های توسعه و نفوذ در بازار
  • بررسی و شناسایی مسائل و مشکلات مشتریان با سازمان
  • شناسایی روش های برقراری ارتباط مشتریان با سازمان و سنجش کارآیی انواع روشها
  • بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان از نگاه مشتریان مختلف
  • شناخت کارآمدی روشهای توزیع محصول و دسترسی مشتری
  • شناسایی موارد نارضایتی مشتریان و دلایل آن
  • شناسایی تقاضای پنهان مشتریان
  • شناسایی رقبای اصلی و مزیتهای رقابتی آنها و عوامل کلیدی موفقیت آنها
  • شناخت مزایا و معایب محصولات شرکت از دیدگاه متخصصان و بازار
  • شناخت جایگاه مناسب محصولات شرکت در بازار و ایجاد مزیت رقابتی
  • شناسایی روندهای جهانی تولید محصولات نوین و بازار پسند و الگوبرداری از شرکتهای موفق
  • راه اندازی باشگاه مشتریان
  • طراحی و اجرای رویدادهای تبلیغاتی نظیر معرفی محصول، سمپلینگ و...

 

برندینگ و تبلیغات

  • طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی، برندینگ و روابط عمومی
  • استانداردسازی برند ( شناسایی هویت و شخصیت برند، طراحی شعار سازمانی و...)
  • طراحی و اجرای برنامه های ارتباط با مشتری
  • بازخورد گیری و ارزیابی اثربخشی و ثمربخشی و اصلاح برنامه های تبلیغات و برندینگ
  • ارزيابي اثر بخشي تبليغات رسانه ها

 

 تجارت بین الملل

  • مشاوره صادرات کالاها و خدمات ایرانی به خارج ازکشور
  • مطالعه و مشاوره در زمینه ورود به بازار، توسعه بازار و برندینگ در بازار بین الملل
  • مشاوره تاسیس دفتر در ایران
  • مشاوره در زمینه واردات کالا و خدمات به ایران
  • مشاوره تبلیغاتی و برندینگ برای ورود به ایران
  • مشاوره در جهت بازارپژوهی، بازارسازی و بازاریابی و فروش محصولات جدید به ایران
  • اجرای پروژه های تحقیقاتی در زمینه ایجاد و توسعه تجارت بین الملل